tisdag 6 mars 2012

Tisdag.

Har haft huvudvärk hela dagen. Sån där molande evig huvudvärk som gör huvudet ömt och trött.
Men det är inte så mycket att göra åt. Bara vänta ut.
Tog en promenad medan Jonne satt hos tandläkaren, ca 1 timme och gissningsvis 5 km bidde det. Mobilen dog på slutet så jag har inga exakta siffror.
Det var skönt men kallt.
Imorgon tänkte jag ta mig till gymmet igen. Har bokat in mig på ett dubbelpass, men känner jag mig inte hundra går jag bara på styrkedelen.
När det är den veckan i månaden är jag inte särskilt stark och pigg, och det är så himla jobbigt att träna då. Jag blir bara trött och får håll hela tiden och så blir jag sur och besviken för att jag inte orkar ordentligt.
Så jag försöker mitt bästa imorgon. Funkar det inte, ja då får det vara så.

Frukost: Lättyoghurt med müsli och skivad banan. En kopp kaffe med mjölk.
Lunch: Biff i gräddsås med ris och broccoli. Vatten.
Middag: Torsk i ugn med basilikasås och mandelpotatis. Gurka och tomat. Vatten.
Övrigt: En dröm (kaka alltså), 3 salmiakbalkar, smörgåsrån med smör, en liten vaniljyoghurt med müsli.
Motion/Träning: 60 minuter promenad.

Inga kommentarer: