tisdag 20 mars 2012

Det är INTE min dag idag!

Ja vad ska man säga. Det har inte varit en särskilt bra dag idag.
Dagen började ju som sagt kl 3 i morse när jag vaknade och absolut inte kunde somna om igen.
Gick upp vid 5 och tänkte börja hinka kaffe - kaffebryggaren var tvärdöd.
Åkte till jobbet och började dagen med att tappa en kartong OP i golvet som stänkte ner mina byxor och ner i mina skor. Mysigt.
Sen tappade jag taget om en tung pall jag skulle ställa på högkant, så den ramlade och träffade mitt ben som numer är lite svullet och galet ömt.
Jaa, och sen fortsatte det i samma negativa anda.
Ingen träning bidde det. Jag har varit sur och fruktansvärt trött hela dagen. Känner mig fet och gammal och ful.
Imorgon SKA jag träna. Annars jävlar. Och så ska jag (hoppas jag verkligen) hitta nåt att ha på mig på Lördag då det vankas bitchträff med finaste brudarna.

Nu hoppas jag att jag får sova ordentligt i natt, för annars kommer jag bli galen snart.
Sömnbristen och jag lirar liksom inte bra ihop.
God natt.

Inga kommentarer: