måndag 26 mars 2012

Men håll käften när jag stretchar!

Tränade idag. Måndagar är medelgympa-dagar. Inte jättekul pass, men man får nöja sig med vad som erbjuds.
Är inte helt nöjd med ledaren på detta pass. Dels för att jag tycker att själva upplägget är lite halvsopigt, men mest för att hon pratar när vi stretchar.
Ni vet hur det är, hon sänker musiken, det är nån lugn låt, säger åt oss att slappna av och tänka på andningen.
Sen börjar hon helt plötsligt småprata. Om sommartid, sitt jobb och vädret. Och liksom väntar sig svar. Jag blir närapå förbannad.
Håll käften när jag stretchar!

För övrigt har dagen varit helt okej.
Imorgon tänkte jag ha joggingpremiär utomhus.
Konditionen känns sådär så jag försöker hålla förväntningarna låga så jag inte blir besviken om det går dåligt.
Vi hörs.

Inga kommentarer: