måndag 25 juli 2011

VM i i-landsproblem

Jorå. Jag överlevde första arbetsdagen, men inte så mycket mer.
Tyckte inte det var särskilt skönt att vara tillbaka faktiskt. Fast det var inte hemskt heller.
Bara som vanligt.

Efter jobbet drog jag runt en orimligt stor och svårstyrd kundvagn inne på Coop en timme och blev sur för att det varken fanns chilipasta, machésallad eller rätt olivoljesort på stor flarra.
Vardagen är ett faktum.
Fast jag fick komma hem till färdiglagad mat iallafall, och det är inte fy skam!

Sen har batteriet i datorn lagt av. Mycket irriterande.
Katten har fått ett varande sår i örat. Mycket oroande för en känslig matte.
Jobb-byxorna satt väldigt tajt idag. Mycket nedslående för en som joggat 3 ggr/vecka i 4 veckor!
I och för sig kan det bero en smula på att det är den veckan i månaden och jag är lite svullen. *hoppas*
Förhoppningsvis blir jag lite lugnare och mindre gråtmild snart också.
Jonne säger att jag får borderline när jag har mens.
Kul för honom liksom.

Nu tänker jag gå och lägga mig. Måste ju vara pigg imorgon så jag orkar springa efter jobbet!

Inga kommentarer: