söndag 17 juli 2011

Tröttmössa.

Är så ini bomben trött idag. Seg och tung i huvudet. Känner mig nästan bakfull, vilket är märkligt eftersom jag inte druckit nån alkohol.
Vi har varit lite turistiga idag och strosat i Trosa och runt Tullgarns slott. Jag tog bilder med telefonen som jag tänkte visa här, men det blev pixligt och åt fel håll och fult i bloggen, så det bidde inget. Kanske sen.
Sen åkte vi hem och jag nickade till på soffan en kvart. Vaknade och kände mig ändå mer bakis så jag tvingade mig ut joggade.
Det hjälpte inte heller. Är fortfarande trött.
Nu ska jag strax slänga ihop en kycklingsallad med risoni, fetaost och cashewnötter som ska inmundigas med vitlöksbröd. Sen ska jag börja packa lite smått.
Imorgon drar vi till skärgården och hänger med fina vänner.
Ska bli skönt!

Inga kommentarer: