fredag 22 juli 2011

List-tajm!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Liar Liar. Filmen alltså som gick på tv. Gillar´n!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov. Charmen med att ha semester.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Samma som nu. Satt i soffan med datorn i knät.
Det sista du sa högt: Det har jag inte lagt på minnet exakt, men det slutade med att jag skrattade åt Jonne.
Det senaste någon sa till dig: Ovan nämnda person berättade att han öppnade en öl bara för att han var sugen på salta pinnar.
Vad har du druckit idag: Apelsinjuice, vatten, cola, en öl.
Vad var det senaste du åt: Salta pinnar.
Vad var det senaste du köpte: Vandringskängor för 2 och ett halvt tusen(!!!) Fast det var i och för sig Jonne som betalade. Så jag säger kattmat.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå.
Vad är det för väder hos dig nu: Skymning. Varmt. Klar himmel.
Godaste glassmaken: Den där Ben & Jerry med nötter och grejjer. Eller krossad choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae.
Sover du tungt: Inte direkt.
Drömmer du mardrömmar: Sällan som tur är.
Favoritklädsel: Stor urtvättad t-shirt, mysbyxor och Jonnes lumpenkallingar. *slapp_tjej*82
Favoritlåt just nu: Jaha. Nähä. Där blev det stillestånd. Pass.
Vad ser du om du tittar till höger: En älgfilt.
Vad gör dig glad just nu: Jonne, som alltid. Att jag fortfarande har semester en liten stund till. Slappdagen.
Vad ska du göra härnäst: Vet inte riktigt. Dricka upp ölen och gå och lägga mig kanske.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Liten smula orolig.
Favoritgodis: Choklad.
Kläder just nu: Svarta tights och "städrocksklänningen".
Sommarplaner: Eftersom semestern nästan är slut så ska jag jobba mest. Men jag tänker vandra en massa i mina nya vandringskängor, springa ett par gånger i veckan och försöka träffa min fina vän Ellen som jag inte har träffat på sjukt länge.
Hur många kuddar sover du med: En.
Morgon eller nattmänniska: Varken eller. Kvällsmänniska tror jag.
Vad är viktigast för dig: Trygghet, kärlek, Jonne.
Är du kittlig:
Ibland.
Snarkar du: Ytterst sällan.
Stjärntecken: Fisk.
Äckligaste insekten: Typ alla insekter är äckliga.
Längtar du mest efter just nu: Lite mer semester skulle inte skada.

Inga kommentarer: