onsdag 6 juli 2011

Annat jag gjort idag men inte kommit ihåg/orkat fota:

  • Lämnat in Roffe på verkstan (skulle ta typ en timme, 6 timmar senare ringer dom och säger att han kanske blir klar imorgon, och att det kommer kosta 4000:- till.)
  • Hängt hos mamma och pappa hela dagen. Fikat, pratat, vaxat bil, ätit mat.)
  • Ätit jordgubbar med socker och mjölk.
  • Ätit Jonnes asgoda thaimat och druckit folle till.
  • Bakat bröd.
  • Joggat/hurtgått. Gick ganska bra faktiskt. Kände mig bara döende med håll första typ 3 minuterna, sen saktade jag ner farten och hållet försvann.
  • Känt mig ganska nöjd med livet igen. Fick en liten släng av semestern-är-snart-slut-jag-är-fet-ful-och-tråkig-hej-svarta-hålet- ångest i dagarna, men det verkar ha gått över igen. Pepppar, peppar...

Inga kommentarer: