fredag 15 juli 2011

Run to the hiiiiiiiills. Run for your liiiiiife!

Det känns som om mina benmuskler har sagt upp sig och gått på semester.
Är heeeelt slut och darrig.
Men det är rätt skönt ändå. Dom är värda lite vila nu, för dom tog mig runt hela elljusspåret!
Jag joggade runt hela elljusspåret utan att stanna!!!

Jag sprang tillochmed upp för båda mördarbackarna!
Är så nöjd med mig själv. Jag kunde!!!

Dessutom har jag äntligen kommit till klarhet i en sak jag har funderat på konstant i ungefär ett dygn tillbaka och ganska mycket innan dess.
Jag vägde fördelar mot nackdelar och kom fram till en slutsats som gjorde mig lugn.
Kryptiskt jag vet, men det känns lite för privat för att berätta här.
Men oj vad skönt det är att kunna släppa det för stunden!

Jag funderar alldeles för mycket för mitt eget bästa.
Är nära på världsmästare i att oroa mig skulle jag tro. Jag försöker bättra mig, men det är inte det lättaste.
Nu kanske jag kan sova gott i natt.

Kunna jogga hela elljusspåret + klura ut jobbiga saker = lugn i själen.

Inga kommentarer: