fredag 8 juli 2011

Semme dag ? - för trött för att tänka. Typ.

Idag är jag trött.
Gick och la mig sent igår, gick upp tidigt i morse.
Har fixat vidare med projekt tvätt/oljning av altaner och utemöbler och det har tagit några timmar i anspråk. Imorgon väntar inoljningen av altanen på baksidan. Bara 80 kvadratmeter kvar så är vi klara!
Sen ska vi inte glömma att jag flåsade mig runt elljusspåret mitt i den stekande solen också. Idag var det sjuuukt jobbigt. Varmt, insekter överallt och så lite skoskav på det.
På Söndag ska jag försöka få till rundan lite senare på kvällen. Vi får se hur det blir.
Dessutom har jag tvättat 5 maskiner tvätt.
Puh. Det är tröttsamt att vara hurtig.
Jaja, jag kan strax gå och lägga mig med gott samvete iallafall. Vi ska skjutsa Jonnes lillebror till Arlanda imorgon bitti. Strax före 7 ska vi åka.
God natt.

Inga kommentarer: