söndag 24 juli 2011

The end.

Jaha. Vad fint att jag både började och avslutade semestern med ett par riktigt usla joggingpass. Som för att knyta ihop säcken liksom.
Fast, det är ju inte helt illa pinkat av mig att jogga 3 gånger i veckan hela semestern faktiskt!
Jag har klarat mitt första mål!!! *fanfarer och fyrverkerier*
Nu är nästa utmaning att fortsätta träna fast jag börjar jobba imorgon igen.
Eftersom vi köpt vandringskängor nu hade vi tänkt börja gå långpromenader med dom för att träna inför nästa års fjällsemester, så det är möjligt att nåt joggingpass i veckan får utgå till förmån för vandringen. Vi har inte gjort nån plan där än, så jag återkommer om saken.

Nästa inplanerade jogging är på Tisdag efter jobbet iallafall. Runt 17-tiden. Så där ja. Nu var det spikat och klart och skrivet i sten så då kan jag inte smita undan.
Sista semesterkvällen tänker vi fira med chips, dip, grönsaker och en film, och sen ska vi förhoppningsvis somna tidigt.

Det var kul så länge det varade.

Inga kommentarer: