fredag 1 juli 2011

Semme dag 5 - trööööött

Jag klarar snart inte den här värmen mer. Idag har det varit kvavt och äckligt och man känner sig bara svettig och ofräsch hela tiden.
Efter jag duschat och ätit lunch var orken slut, och det är först nu 22:45 som vi börjar vara klara med packningen.
Imorgon gasar vi till Göteborg, och det ska bli så kul!
Ska försöka ta lite bilder också, blir lite tråkigt med bara text hela tiden.
Annars är jag mycket nöjd med att jag varit ute och sprungit 3 gånger denna vecka.
Nästa vecka kanske vi åker iväg på nya äventyr uppåt i landet, och det kan ju bli lite svårt med träningen om man spenderar mycket tid i bilen, men vi får se. Inget är bestämt än.
Det känns ändå okej om jag inte klarar mitt veckomål för en sån sak. Det som inte får hända är att jag skiter i det bara för att jag inte orkar. Hinner jag inte är det en helt annan sak.
Nu ska jag strax gå och sova. Vi ska åka hemifrån 20 i 9 imorgon bitti, och jag ska hinna tvätta håret och äta frukost innan dess.
Vi hörs.

Inga kommentarer: