söndag 14 december 2008

Tumme upp för helgen!

Jag är såååå nöjd med min helg!
Den började med en bra dag på jobbet med massor med tid att städa på lagret och komma ikapp. Skitbra!
Efteråt checkade vi in på hotellet och kändes oss jävligt världsvana (iallafall jag), gick och åt en lyxmiddag på classy Kebabhouse och sen tog jag ett bad och läste tidningen. Sweet!
Sen myste vi och hade det bra några timmar innan vi tog en drink i hotellbaren (som hette Vardagsrummet) och loungeade med Ellen, Hannes, Anna och Otto.
Till sist bidde det glöggfest och inflyttningsfest hos Johan och Kickan. Mycket folk och trångt, men jag blev alldeles lagom full, och att skriksjunga till Nevermore gör ju ingen olycklig precis.
Ställde väckarklockan så vi inte skulle missa frukosten, och även om jag har svårt att äta när jag är bakis tryckte jag ner en del ändå.
Och jag är inte mer bakis än att jag vaknade med den obligatoriska huvudvärken och tröttheten som påminner om att man inte 18 längre. Känns fint.
Lite jobbigt är att jag har en smula halsont, men det beror nog på allt vrålande.
Stackars de andra gästerna.

Dagens matinlägg kommer senare, nu ska jag försöka komma ihåg allt jag fick i mig i lördags.

Men om nån har missat det, så är jag sjukt nöjd med helgen!

Frukost 7:00:
En grov macka med smör och ost. Ett kokt ägg. O´boy.

Fika 9:00:
En kopp kaffe med mjölk.

Lunch 12:30:
Kycklingpastasallad med dressing. Vatten. En lussekatt och en halv kopp kaffe med mjölk.

Middag 17:00:
Kebabtallrik med ris. Cola.

Under kvällen:
En Mojito, okänt antal öl, en kopp glögg, några klunkar grogg, två kex med ost, och... inget mer vad jag minns just nu.

Inga kommentarer: