söndag 14 december 2008

seeeeg

Borde nog gå och lägga mig nu. Känns ungefär som om jag har kola i huvudet.
Ännu en arbetsvecka står för dörren, en av de mest jobbiga på hela året. Och jag är taggad.
Känns fint.
Imorrn börjar operation övertalning med chefen så jag får jobba på Tisdag. Det är töntigt att vara ledig.
Sov så gott alla vänner, och tack för trevligt sällskap igår!

Hotellfrukost 8:45:
En liten baguette med smör, skinka, gurka och tomat. Ett kokt ägg. En tugga äggröra. En skiva bacon. En tugga av en croissant. Ett halvt glas äppeljuice och två glas apelsinjuice. Melon till efterrätt.

Lunch 14:15:
En french hotdog med cola på Statoil.

Mellanmål 16:00:
Julmusse och djungelvrål.

Middag 17:45:
Ris, lövbiff i gräddsås, gurka och körsbärstomater. Vatten. Typ tre chips.

Mellanmål 20:00:
Ost och kex. Cola.

1 kommentar:

Ellen sa...

Heeeeeeej baby oh ah!
vilken mysig helg va?! Vi måste hänga i "vardagsrummet" på park hotel någon mer gång tycker jag.
Puss din trogne vapendragare