måndag 15 december 2008

jobbajobbajobba!

Jag gillar att jobba.
Så till den milda grad att jag faktiskt tjatade till mig att få jobba imorrn.
Fast det är min enda lediga dagen den här veckan.
Är jag störd på något vis?

Annars har jag ont i huvudet och tänker gå och lägga mig nu.

Frukost 9:45:
En skiva knäckebröd med leverpastej. Vatten. Min yoghurt hade fryst i kylskåpet på jobbet så frukosten blev lite fattig.

Lunch 12:45:
Ris, lövbiff i gräddsås, körsbärstomater, grön paprika, vatten. En halv galiamelon.

Mellanmål 15:30:
Ett päron.

Mellanmål 17:15:
En banan.

Middag 18:45:
Stuvade makaroner med ketchup och köttbullar. Gurka. Vatten. En kopp grönt citronte med honung.

Mellanmål 21:30:
Två rostmackor med smör, kaviar och ost. Ett glas saft. Några chips och några djungelvrål.

Inga kommentarer: