måndag 8 december 2008

Den stora mackätardagen

Det är så trååååkigt att vara ledig! Iallafall när man inte bor hemma hos sig själv eller har några pengar att göra av med.
Lägg till en XBOX som inte ville funka riktigt och en DVD som inte ville bli tittad på. Jag är så jävla uttråkad!
Och när jag är uttråkad så äter jag. Tyvärr. Idag har jag ätit mackor till alla måltider och lite godis också. Inte bra. Tur att jag jobbar imorron..

Frukost 11:15:
Tre rostmackor med smör, leverpastej och gurka. O´boy.

Lunch 14:00:
Två skivor Skogaholmslimpa med smör, kaviar och ost. Cola.

Middag 17:30:
Jag lagade middag och bakade bröd! Linssoppa med potatis, morot och purjolök, En skiva grekiskt lantbröd med smör och ost. Vatten.

Mellanmål 20:00:
Typ 10 djungelvrål.

Mellanmål 21:30:
Två skivor grekiskt lantbröd med smör och ost. Ett glas saft. En mandarin.

Inga kommentarer: