onsdag 10 december 2008

senil?

Preciiis efter jag hade skrivit klart igår, när jag satt och suktade efter Djungelvrål, så gick jag och borstade tänderna och glömde helt bort att äta. Världens kortaste godissug?
Världens senilaste 26-åring?
Hursomhelst. För att kompensera så åt jag några nyss.
Det var gott.

Jag ser såååååååååååååååå mycket fram emot lördag! Det är nästan det enda jag kan tänka på. Glöggfest/inflyttningsfest och sen en natt på hotell! Och hotellfrukost. OMG.
Det enda jag tänker på förutom det, är att fina bästa Jonne ska jobba med mig på fredag och lördag, och jag är nervös. Jag vet inte riktigt varför, men jag tror att det är för att jag så gärna vill att han ska trivas och tycka att mitt jobb är roligt. Jag återkommer med rapport i ämnet.

Dagens spännande rapport:

Frukost 10:45:
Lättyoghurt med branmüsli och russin. En fralla med smör, skinka och körsbärstomater. Vatten och en klunk julmusse.

Lunch 14:45:
Linssoppa, två skivor Grekiskt lantbröd med smör och ost, vatten. En apelsin.

Mellanmål 18:30:
En skiva quinoaknäcke med smör och skivade köttbullar. Vatten.

Middag 21:30:
Rårakor, mormors lingonsylt, bacon. Vatten.

Mellanmål 22:15:
Djungelvrål.

Inga kommentarer: