tisdag 16 december 2008

?

Ibland undrar jag om det är någon mening med den här bloggen egentligen.
Missförstå mig rätt, klart den har en funktion, om inte annat som en dagbok.
Men eftersom vi bor hos Jonnes föräldrar på obestämd framtid så är det lite svårt att bestämma över matlagningen när det är 5 stycken andra som också ska äta. Av dessa 5 är 3 stycken ganska petiga. Gillar inte grönsaker, gillar inte kryddstarkt och så vidare..
Och jag vet, jag är jävligt bortskämd som kommer hem till lagad mat varje dag, men jag längtar så efter mitt eget kök där jag kan bestämma själv vad som ska serveras (med Jonne förstås).

Så eftersom jag inte kan styra så mycket över mitt eget ätande så kan jag ju inte alltid vara så hurtig som jag kanske skulle vilja.
Nu kommer nog bloggen få vara kvar eftersom jag tycker att det är ganska trevligt att ordbajsa här, men den är ju mer en dagboksblogg än en hurtblogg.
Är det okej för er?




Jag bjussar på en jag-är-full-och-fotar-mig-själv-på-toa-bild.
Enjoy.

1 kommentar:

Kristine sa...

Det är klart att det är okej, kompis! Gillar att läsa när du skriver fast vi ses på jobbet och jag vet vad du ätit till lunch, haha. Det är spännande ändå.