onsdag 29 juni 2011

Semme dag 3 - fortfarande ganska hurtig, men är det inte lite varmt ändå?

Idag har jag haft det lite svårare med värmen. Lyckades bättra på solbrännan nån timme, men sen var jag tvungen att gå in och lägga mig ett tag. Det är ju så jävla varmt!
Men jag hurtade till mig och gick ett varv runt sjön iallafall, sisådär 45 minuter tog det.
Jag bakade bröd imorse också, och det är ju rätt hurtigt med..

Imorgon hoppas jag att det är lite svalare, för jag då ska jag steka pannkakor.
Annars är planen att tvätta några maskiner, jogga elljusspåret alternativt gå en runda (beror på hur varmt det är och hur mycket träningsvärk jag har), och pressa lite förstås!
Jag får passa på medan jag kan. Nästa vecka börjar med största sannolikhet Jonnes semester och då ska vi tydligen börja göra nytta här hemma.
Men, men, det är mycket som behöver fixas så det är lika bra.
Synd att jag hunnit bli lite lat bara...

Inga kommentarer: