torsdag 30 juni 2011

Frulle och dagsplanering.

Har precis ätit frukost och pratat med min stackars arbetskollega som ringde för att få ösa ur sig allt som hade gått fel idag hittills. Han har ingen bra dag.
Jag sitter i bikini vid köksbordet och insåg just en sak.
Vi åker till Göteborg på Lördag morgon. Vi ska bo på hotell och gå på Liseberg och kolla på The big 4 och jag är helt pepp!
Men. Det är Torsdag idag. Vi kommer hem på Måndag. Ska jag få in 3 joggingpass denna vecka måste jag springa idag och imorgon.
Hoppsan Kerstin!
Men det är bara att peppa och hoppas att jag klarar av värmen och träningsvärken. För jag kan ju inte ge upp första veckan. Det vore ju skittöntigt och pinsamt.

Så nu tänker jag städa lite i köket, slänga in en maskin tvätt och lägga mig och steka ryggen ett tag. Klockan 13 drar jag ut på en hurtig löptur med Spotify i mobilen (som Jonne "lagade" igår. Helt plötsligt hade jag inget ljud när jag skulle lyssna igår. Jag startade om mobilen, kollade inställningar men fick det inte att funka. Jag hade sänkt volymen. *jävligt_teknisk_tjej82*).

Men vi hörs då hörrni!

Inga kommentarer: