lördag 18 juni 2011

jobb- OD

Hej kroppen. Vad kul att du ville säga upp dig såhär veckan innan midsommar, nu när jag behöver dig som bäst.
Vaknade i morse med ont lite över allt. Mest i armarna och i huvudet. Känner mig bakis, överkörd och sen påbackad.
Jag har alltså inte druckit en droppe alkohol igår. Bara jobbat hårt.

I 3 timmar sen jag gick upp ur sängen och parkerade mig i soffan har jag laddat för att ta tag i mitt liv. Skulle behöva städa köket, gå ut med sopsorteringen och vattna blommorna innan mamma och pappa och deras kompisar kommer på fika.
Sen ska jag hänga med svärmor och Ingela. Dricka rosé och äta mat.
Mest har jag lust att att ligga i soffan, men det värsta är att när armarna är såhär har jag så himla svårt att slappna av. Det känns nästan bättre när man hela tiden rör på dom.
Mycket tröttande och irriterande.

Nu ska jag mjukstarta min dag med att prova klänningar till midsommar innan jag klär på mig och börjar städa. Vi hörs.

Inga kommentarer: