tisdag 28 juni 2011

Semme dag 2- hög hurtfaktor!

Jag känner mig ovanligt tillfreds med tillvaron, nästan harmonisk.
Jag är inte ett dugg grinig, rastlös eller ens särskilt negativ. Detta kommer med allra största säkerhet gå över, men jag njuter så länge det varar.
Vädret har ju som sagt varit fint idag. Skinande sol och varma vindar.
Enda gången solen gick i moln en stund passade jag på att ta en joggingtur! *mycket_stolt_tjej82*
Det var som väntat sjukt jobbigt, men jag tycker ändå att det gick rätt bra, det är ju ändå årets första. Jag sprang en låt och gick en låt osv.. Sen när jag kom hem gjorde jag plankan i 2 minuter också innan jag höll på att dö av svett och en envis fluga som ville landa i mitt ansikte.
Mycket nöjd med min insats.

Imorgon ska jag gå runt sjön, baka bröd och tvätta tvätt.
Semester alltså. Inte så jävla tokigt ändå.

Inga kommentarer: