måndag 20 juni 2011

Ledig måndag

En ledig Måndag i midsommarveckan. Jo jag tackar!
Den kunde knappast ha kommit lägligare. Eftersom Jonne åkt till Tyskland igen med jobbet och kommer hem Tisdag natt (eller nån annan gång. Hans restider har en tendens att ändras) och det är midsommar på Fredag och jag kommer jobba ihjäl mig alla dagar tills dess är det himla skönt att slippa göra alla måsten på kvällarna.

Detta ska jag sysselsätta mig med idag:
  • Storhandla. Check! Det var jag och pensionärerna som hängde på låset till Coop kl 8.
  • Städa huset inklusive badrummet.
  • Vattna blommorna.
  • Tvätta.
  • Laga Jamie Olivers spaghetti med räkor och ruccola.
  • Ta reda på den stora klädhögen i sovrummet.
  • Lata mig och ladda upp för 3 svettiga, stressiga dagar på jobbet.

Inga kommentarer: