söndag 19 augusti 2012

Tillbaka till vardagen igen.

Imorgon klockan 06:00 börjar jag jobba igen. Mjukstartar med en inventering.
Har förberett lunchmatlåda och frukost, plockat fram rena skjortor och känner mig riktigt redo faktiskt.
Jag gillar ju rutiner, och jag gillar nystarter. Nu börjar hösten, och jag ska vara glad, harmoniskt och fit. Precis som vanligt med andra ord.

Planen är ju som sagt stenkoll med Viktklubb 5 dagar/vecka, minst 3 träningspass i veckan och förhoppningsvis bättre sömn. Är inne i nån jättekonstig period då jag vaknar hela tiden och har svårt att somna om igen.
I natt sov jag i ett sträck från 23-02, sen sov jag ytterst sporadiskt. Gav upp klockan 5 och gick ut och la mig på soffan där jag somnade om mellan typ 7 och 8.
Jag måste sova ordentligt om jag ska orka detta. Måste.

Jaja, nu måste jag sätta igång med mitt bröd som legat på jäsning.
Vi hörs imorgon.

Inga kommentarer: