måndag 27 augusti 2012

Det här med att blogga...

Alltså, jag hinner inte!
I mitt nya hurtiga liv är det liksom fullt upp. Planering, matlagning, förberedelser, träning, osv.
Och så jobb på det också.
Men jag är inte den som klagar. Just nu flyter det på så jäkla bra, och känns så jäkla lätt.
Och eftersom jag VET att det kommer bli tufft och jobbigt förr eller senare, så försöker jag njuta så länge det går bra.

Den gångna veckan har ätandet funkat riktigt bra, men ni får tro mitt ord, för det blev visst inte av att jag redovisade det här, men jag skriver såklart in allt på Viktklubb.
Träningen har gått riktigt bra också. Förra veckan tränade jag 207 minuter, 5 av 7 dagar, uppdelat på ett pass spinning, ett pass medelgympa och 3 joggingrundor på sammanlagt 12,72 km.
Jag är NÖJD!

Dock är benen väldigt tröttta just nu, så idag blev det bara 40 minuter lugn promenad, och imorgon förmodligen funktionell träning istället för löpning.

Imorgon ska jag väga mig också, och även fast jag försöker att inte lägga så stor vikt vid vad den visar så skulle det ju onekligen kännas skönt med lite minus.
Mäta tänkte jag göra nästa vecka. Det känns som det viktigaste.

Första delmålet är att arbetsbyxorna ska kunna stängas utan att jag behöver dra in magen.
Nu ska jag duscha och förbereda morgondagen.

Vi hörs.

Inga kommentarer: