söndag 5 augusti 2012

Plötsligt händer det...

Jorå. Jag städade toaletten. Sen fick jag ett ryck till nu på kvällen och dammsög och våttorkade alla golv.
Fint så.
Imorgon ska jag bara städa köket och packa min resväska så är jag nog klar för avresa.

Sjukt pepp på Mallis nu!
Det kommer bli så kul! Hotellet och omgivningarna verkar perfekta, det enda man skulle kunna klaga på möjligen är att vi inte har gratis wi-fi.
Men va fan, jag åker ju inte till Mallis för att hänga på Fejjan.
Ska försöka ta mycket bilder dock, och förhoppningsvis klara av att ladda upp dom snyggt här.

Känner mig dock fortfarande fet och ful, men det får gå ändå. Snart är det vardag igen och jag ska börja träna igen och sköta maten bättre.
Ingen mening att gräma sig över det nu. Det är ju semester!

Nu ska jag äta chips och jäsa lite till.
Vi hörs.

Inga kommentarer: