måndag 20 augusti 2012

Idag! Bra dag!! Utropstecken!!!!

Helt sjukt, men jag har haft en riktigt bra dag, trots att den hade alla förutsättningar att bli riktigt usel.
Den veckan i månaden, första dagen på jobbet efter semestern, för lite sömn med jobbiga drömmar (men lätt veckans bästa natt ändå) osv.

Men jag har varit pigg hela dagen. Jobbet gick lätt och kändes bra. När vi kom hem gick vi över till svärföräldrarna och skruvade trall på deras altan en stund. Sen stannade Jonne kvar, och jag sprang 3,3 km intervaller, lagade mat och städade köket.

Jag vet inte var all denna energi kommer ifrån, men jag njuter så länge det varar.
Nu ska jag bara packa klart träningsväskan och koka några ägg så är jag redo för morgondagen också.
Inte illa pinkat.
Har fortfarande inte fått nåt mejl om nån kod till Viktklubb, men det här har jag ätit/druckit idag:

En skål lättyoghurt med müsli, en kopp kaffe med mjölk, chili con carne med ris, gurka och en morot, vatten, ett äpple, biff i gräddsås med ris och broccoli, ett glas mjölk, en kopp grönt te med lite honung.

Såååå nöjd med min dag. Men nu: dags för de sista förberedelserna inför morgondagen.
Vi hörs.

Inga kommentarer: