fredag 17 augusti 2012

Det dåliga samvetet...

Jag har alltid dåligt samvete för nåt. Alltid. Och jag vet inte hur jag ska göra för att sluta tänka så.
Det är ju bara dumt att alltid vara missnöjd med nåt.

Idag t. ex, har jag dåligt samvete över att jag lovat en kompis att vi skulle träffas under semestern, och jag har inte ens ringt henne. Idag är min sista semesterdag.
Men först var vi sjuka i nästan 2 veckor här hemma, sen åkte vi till Mallis en vecka och de sista dagarna har vi mest fixat med praktiska saker som måste vara klara innan vi börjar jobba igen.
Jag har helt enkelt inte haft tid.
Jag måste ringa henne.

Sånt här upptar mina tankar större delen av tiden. Jag borde träffa folk oftare/städa oftare/äta bättre/träna mer/vara en roligare flickvän osv osv.

Hur slutar man ha dåligt samvete hela tiden?! Jag blir gaaaaalen.

Vi hörs. Nu måste jag snabbt ge mig ut på en liten joggingrunda medan det är uppehåll, annars får jag dåligt samvete för det också.

Inga kommentarer: