lördag 4 augusti 2012

Ingen hurtig semester.

Provade ett par bortglömda och numer upphittade shorts idag. Dom satt väldigt, väldigt tajt i midjan.
Hittade också en kjol längst ner i samma låda. Den gick inte dragkedjan halvvägs på.
Känner mig alltså plufsig, tjock och ful.

Dessutom har jag varit halvkrasslig hela veckan. Först med feber och snor, och idag med en envis jävla huvudvärk och illamående.
Planen var ju att ha en riktig hurtvecka den här veckan, så jag var redo för beachen på Mallis på Tisdag. Men icke. Ett träningspass i Måndags. Sen soffläge.
Men det finns gym på hotellet. Och 5 km strandpromenad utanför dörren. I mitt huvud springer jag barfota på stranden i solnedgången var och varannan kväll.
Vi får väl se. Träningskläderna åker med iallafall.

Jag har iallafall tittat massor på OS. Det är väl lite hurtigt?

Men imorgon ska jag ut och springa! Om kroppen tillåter.
Och packa lite, tvätta, städa och kanske åka och inhandla det sista.
Pirret i magen och resfebern börjar smyga sig på.
Hoppas bara jag kan känna mig någorlunda bekväm i bikini.

Vi hörs.

Inga kommentarer: