söndag 5 augusti 2012

Önskar att jag inte var så jävla trög i starten jämnt.

Jag är verkligen inte bra på att vara ledig. Eller så är jag alldeles för bra på att vara ledig.
Hursomhelst gör jag ingenting.
Idag ska jag städa badrummet. Det har jag bestämt. Det tar inte alls lång tid och är inte alls särskilt jobbigt faktiskt, men ändå har jag varit på väg att göra det i flera timmar.
Istället har jag rensat ur en klädlåda, (vilket visserligen också behövde göras, hittade 2 bikinis och en hög sommarlinnen jag glömt att jag äger!) handtvättat och hängt ut 2 bikinis, zappat framför tv:n, samt kollat in hela internetz 4 gånger.

Jag kommer liksom inte till skott.
Och nu är det Bygglov på tv. Det måste jag ju titta på. Men sen. Då jävlar ska det skuras badrum så svetten lackar!
(om det inte kommer nåt annat mycket viktigare emellan, typ OS eller nåt.)

Inga kommentarer: