måndag 26 september 2011

Så försvann ännu en dag ur livet för att aldrig komma åter.

Hej då måndag. Du var en ganska bra dag, men du har gjort mig trött.
Jag tänkte ha en lugn hemmadag och bara vara ledig, tvätta massa tvätt och gå ut och gå, men så blev det inte.
Inte för att jag klagar, det gör jag absolut inte, men jag känner att det hade varit skönt att vila lite bara.
Har hängt med mamma och pappa några timmar, veckohandlat, och outlet-shoppat med Jonne.
Kom hem för en timme sen med ett par jeans, en tröja, 3 par leggins och strumpor.
Och nu har jag lite ont i huvudet och är trött.
Jag hade planerat en timme på gymmet innan jobbet imorgon, men mitt lata jag vill stanna hemma och ligga på soffan.
Tror jag ska gå upp tidigare så jag hinner slöa några timmar innan istället.
Låter väl vettigt va?

Förresten, veckans vägning fick bli fredagens (har inte vågat väga mig sen dess p.g.a allt ätande i helgen) -0,3. *nöjd tjej*
Funderar för övrigt på om jag inte ska ha fredag som vägdag istället. Man är ju vanligtvis mer fit då än på måndagar...
Äh. Nu lägger jag mig på soffan.
Vi hörs.

Inga kommentarer: