tisdag 13 september 2011

Pigg och pepp!

Trots att jag sov alldeles förskräckligt dåligt i natt och vaknade som en zombie i morse sitter jag här nu och känner mig pigg och pepp. På gång liksom.
Är himla sugen på att gymma faktiskt. Så sugen att jag tänker åka förbi där imorgon bitti och hämta ut mitt kort och kolla om nån kan visa mig hur maskinerna funkar och så där.
Sen tänker jag åka och köpa ett par skor, för jag kom just på att jag inte har några inne-träningsskor.
Har hittat ett par skitsnygga på nätet som jag hoppas existerar på riktigt. Och en vattenflaska måste jag ha också!
Sen, om allt går vägen tänker jag träna mitt första pass på fredag kl 07:00. Spinning, eller teamcykling som det heter på "mitt" gym, haha.

Skickar med snygg mobilbild på matlådorna jag lagade när jag kom hem, bara för att jag är så hurtig! (och för att vi ska ha nåt att äta på jobbet)
Kalkon- och grönsaksgryta med pasta till. Blev helt okej faktiskt, även om kalkonfilé inte är nån smaksensation i sig...
Stänkte ner halva köksgolvet och min tröja med olja, så imorrn måste jag skura golvet. Suck.

Nu väntar jag på att Jonne ska komma hem från jobbet så vi kan dricka te tillsammans och kramas lite.
Ute blåser det som faan, så det ska bli gott.
Vi hörs.

Inga kommentarer: