torsdag 22 september 2011

Aaah träningsvärk!

Jag är egentligen väldigt smärt-o-tålig och har låg smärttröskel, men träningsvärk gillar jag!
Det är så skönt att få ett kvitto på att träningen har tagit.
Det stramar skönt i magmusklerna idag vill jag lova!
Imorgon blir det spinning igen!

För övrigt kan jag tillägga att jag är galet trött den här veckan, har haft huvudvärk från och till och har sovit dåligt, så jag har inte mycket spännande att berätta. Har jobbat, ätit, tränat och sovit i stort sett.
Nu sitter jag och skriver inköpslista inför tjejkvällen/bitchträffen på lördag och jag är galet pepp!
Det ska bli så kul! Även fast vi bara blir 3 stycken.

Tur är väl att jag har kommit igång med träningen, för jag lär ju gå upp nåt kilo i helgen...
Nä. Nu ska jag packa träningsväskan.
Vi hörs.

Inga kommentarer: