lördag 10 september 2011

Rapport från en lördagskväll med chips och cola (eller whisky och ostbågar om man heter Jonne)

Jag sitter och drar ut på det, men snart ska jag öppna chipspåsen, och mmmmm vad gott det ska bli!
Jag mådde ganska sopigt imorse men nu känns det ganska okej. Jag är definitivt den friskaste i soffan iallafall.

Är sugen på en film men det verkar inte gå nån bra på alla våra 4 kanaler och jag orkar inte gå och välja ut nån ur hyllan. Men jag antar att man kan äta chips till Finnkampen också.
Vi lagade fyllda paprikor idag och det blev skitgott! Så nu vet ni det.
Jag har fan inget spännande liv att berätta om, men jag är nöjd ändå.
Allt jag kräver nu är nässpray och chips så är kvällen räddad.
Nu ska jag sluta tjata om mina chips och äta....chips.
Hörs!

Inga kommentarer: