måndag 12 september 2011

Pepp!!

Imorgon ska jag köpa gymkort! Är väldigt pepp över detta! Är inte många gruppträningspass som passar in med mina arbetstider, men för 300 spänn per år är jag glad för det jag får.
Är också mycket pepp på det priset. Det är ju nästan gratis!
Återkommer med mer om detta imorrn...

Annars då? Jo tackar som frågar. Har haft huvudvärk större delen av dagen och har halva huvudet insmort i tigerbalsam. Vill inte ta nån värktablett!
Blev mycket besviken på middagen. Blomkåls/broccolimoset misslyckades och blev nån slags vattnig smaklös barnmat, men det gick ner.
Förutom handlingen, promenaden och matlagningen har jag också hunnit med 3 maskiner tvätt och att baka bröd. En ganska hyfsad dag helt enkelt.

Nu ska jag ta hand om disken, duscha och gå och lägga mig.
Ajuste, veckans kanonresultat på vågen: -0,1.
Vi hörs.

Inga kommentarer: