onsdag 14 september 2011

Dagens shopping



Är himla nöjd med dagens inköp!
Det bidde inte skorna jag sett på nätet, för dom fanns inte, men det bidde ett par andra som var hälften så dyra. Så då kunde jag ju kosta på mig 2 träningstoppar och en vattenflaska också, det låg ju liksom inom budgeten.
Mycket, mycket nöjd tjej.

Annars är jag mest trött och väntar på att Jonne som jobbar över ikväll igen ska komma hem från jobbet så vi kan gå och lägga oss.
Har haft en bra dag jobbmässigt också. Fick hoppa in på ett annat ställe och sluta 18:30 istället för 20:30, och det tackar man ju inte nej till, även om det innebär att jobba själv i 4 timmar.
Men det gick fint. Allt flöt på bra och ingenting strulade
Hoppas det blir så imorron med.

För övrigt så har jag ont i halsen igen. Får man träna då eller?
Jag tänkte ju åka och hämta mitt gymkort och anmäla mig till mitt första pass på fredag, och det skulle kännas förjävla tråkigt om jag var tvungen att ställa in det.
Vi hörs.

Inga kommentarer: