fredag 20 mars 2009

TGIF

Åååååh så skönt att det är fredag idag!
Den kunde inte ha kommit lägligare. Idag har jag varit trött, bitter, cynisk, och arg mestadels hela dagen. Och lite uppgiven. Givetvis har jag haft huvudvärk med. Hur skulle det se ut annars?
En Mimmi utan huvudvärk är som... ja, valfri liknelse. Jag är alldeles för trött för att komma på nåt fyndigt.
Nu blir det film i sängen. Jag gillart!

Puss.

Frukost 9:30:
Tre rostmackor med smör, skinka, grön paprika, tomat och gurka. Juice.

Lunch 13:45:
Ris, lövbiff i gräddsås, grön paprika. Vatten.

Mellanmål 17:30:
Två rostmackor med smör och skinka. Juice.

Middag 20:45:
Kycklingpastasallad med dressing. Tre rostmackor med smör och ost. Cola. Några klunkar öl. En havrebamsing med choklad som Jonne bakat.

Steg:
10338

1 kommentar:

Ellen sa...

... som korv utan bröd
... äsch, nu kom jag inte heller på nåt mer.
Puss på huvudet!
Love