torsdag 19 mars 2009

Jag kan bara tänka på rödvin idag.

...Och lite rosé. Omflyttningar, fackstorlekar, etiketter, planogram och moduler är det som snurrar i mitt huvud idag. Jobb jobb jobb.
Så. Så mycket annat har jag inte att berätta idag. Jag ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder här, och på bilddagboken med förstås.
Men det får bli en annan dag. Nu ska jag pussas med Jonne och titta på Sheldon.
Ha en trevlig kväll då min herre, och tjingeling vännen! (jag sa ju att jag bara kan tänka på jobbet)

Puss!

Frukost 10:45:
Lättyoghurt med dinkelmüsli, banan och russin. En fralla med smör och skinka. Vatten.

Lunch 14:30:
Makaroner, köttbullar, ketchup. Vitkål, grön paprika, körsbärstomater. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Mellanmål 17:45:
En halv galiamelon.

Mellanmål 19:30:
Ett äpple.

Middag 21:00:
Rotfruktspytt, köttbullar. En skiva morotslimpa med smör och ost. Vatten.

Mellanmål 21:30:
En kopp grönt citronte med honung.

Steg:
7749

Inga kommentarer: