tisdag 3 mars 2009

Lagom hurtig dag

Det är en ganska bra dag idag.
Tänk att det lilla kan göra en så glad. Att vara tillbaka på sitt eget jobb till exempel.
Eller att äta fruktsallad. Eller att simma. Jag gillar det mer och mer för varje vecka. Det är lite som terapi att simma fram och tillbaka, fram och tillbaka..

I morgon har jag sovmorgon. Känns som om det behövs. Ingen stress nu när jag ska gå och lägga mig. Fint.
Ser fram emot inflyttningsfesten vi ska på på lördag. Det var så längesen jag blev full. Förmodligen blir jag kastrullfull, med en släng av döden på söndag, men jag hoppas det är värt det.
Hoppas att Ellen kommer också!

Puss.

Frukost 10:00:
Lättyoghurt med dinkelmüsli, banan och russin. Vatten.

Lunch 13:00:
Pulvermos, fiskpinnar, körsbärstomater, grön paprika, rödlök. Vatten.

Mellanmål 17:30:
En apelsin.

Middag 20:45:
Potatis, stekt fläsk och löksås. Vatten.

Mellanmål 22:15:
Fruktsallad gjord på galiamelon, apelsin och banan. En kopp grönt citronte med honung.

Motion:
55 minuter simning = 60 längder = 1250 m.

Steg:
12299

Inga kommentarer: