onsdag 25 mars 2009

Katjing!

Jag har fått tillbaka på skatten! För första gången i mitt liv. Det här är stort!
Very nice!!!
I like!

Annars då? Jorå, tackar som frågar. Jag känner mig som en gammal ledbruten kärring och har för ovanlighetens skull lyssnat på min kropp som mina läkare säger att jag borde göra, och skitit i gympan.
Det är faktiskt lite stort det med. Eller nä, men ändå.
Nu är jag iallafall nästan klar med min omflyttning på jobbet så jag får vila min stackars kropp ett tag och bara göra det gamla vanliga jobbet.

Dagens bild blir denna på söta fina Bimbo, som ligger här brevid mig på skrivbordet och snarkar med huvudet på min telefon. Bilden är ju inte tagen nu, men hon är söt iallafall.

Vet ni? Det är snart Fredag!
Puss.

Frukost 9:45:
Lättyoghurt med dinkelmüsli, banan och russin. En skiva dinkelknäcke med smör och ost. Vatten.

Lunch 13:00:
Kasslergratäng med ris. Körsbärstomater. Vatten.

Mellanmål 16:00:
Galiamelon.

Mellanmål 17:45:
Två rostmackor med smör, kaviar och ost. En kopp grönt citronte med lite honung.

"Middag" 19:30:
Två skivor finskt fullkornsrågbröd med smör, leverpastej och gurka. Varm nyponsoppa.

Inga kommentarer: