torsdag 12 mars 2009

Sirapsseg

Okej. Här kommer en snabbrepris av vad som hänt i mitt liv den senaste tiden.
Vi blev sjuka igen, och missade partajjet i lördags. Jag har fyllt år och har haft kalas och har fått fina präsanger såsom snickarbyxor, hammare och pengar.

Oooooch.. ja det var typ allt.
Hela den här veckan jobbar jag i Nykvarn. Det är typ det tråkigaste jag nånsin gjort. Det finns så lite att göra så man jobbar själv.
Alltså har jag inte haft nån att prata med.
Men det konstiga är att jag är så sjukt trött även fast jag knappt har gjort nåt om dagarna.
Jag vill bara sova hela tiden.
Hoppas det går över snart. Nu är det bara en dag kvar som tur är, och imorron slutar jag 12.30.
Sweet!

Så. Nu vet ni vad jag pysslar med.
Hörs en annan dag.
Puss.

Frukost 9:30:
En skål Yoggi mini med hallon och melonsmak. Sååå gott! Två limpmackor med smör och skinka.

Mellanmål 12:45:
Två limpmackor med smör och leverpastej. En kopp grönt citronte med honung.

Lunch 15:30:
Två limpmackor med smör och skinka. En varma koppen minestronesoppa.

Middag
Linssoppa. Två skivor lantbröd med smör och ost.

Mellanmål sen nån gång:
En kopp grönt citronte med honung.


Inga kommentarer: