söndag 22 mars 2009

oh. ÅNGESTEN!

Äh. Jag överdriver lite sådär som jag gör ibland, men jag får alltid lite ångest när det ska väljas semester. När vill jag ha semester? Hur många veckor? Är det ens nån mening att hoppas på att få ledigt dom veckorna jag till slut väljer?
I år känns det viktigare än någonsin nu när vi ska bygga hus hela semestern.
Jag får ångest! Men skit i det nu. Det blir ni ju inte gladare av att behöva läsa.

Dagen har gått fort i vanlig ordning.
Jag har haft premiär för mina fina snickarbyxor, och premiärsnickrat med min hammare. Det kändes fint. Nu är jag redo för att bygga hus!

Jag längtar såååååå! Ja ja, jag ska inte tjata mer om huset nu. Ni lär ju få höra tills ni tröttnar tids nog.
Huvudvärken som förföljt mig i flera dagar vill inte riktigt ge sig. Det kanske är semesterångesten?
Ska bli spännande att se om den ger sig när jag har ritat mina streck på schemat..

Vi har ätit pizza och kollat på en film, och om en liten stund börjar film nummer två.
Hoppas ni har haft en bra helg kompisar!
Puss!

Frukost 10:15:
Tre skivor grekiskt lantbröd med smör. Två med kaviar och ost och en med skinka och gurka. En kopp grönt te med honung. Ett halvt kokt ägg. Några grillchips.

Fika 12:30:
Marängtårta. En kopp kaffe med mjölk.

Middag 17:00:
En vegetarisk pizza med champinjoner, oliver, paprika, lök, sparris och kronärtskocka. Vitlökssås och lite pizzasallad. Cola.

Mellanmål 20:00:
Några chips och några klunkar cola.

Inga kommentarer: