tisdag 29 maj 2012

Vad jag gör och inte gör osv...





Det här gjorde vi Söndags. Hängde på altanen och hade det så himla bra!
Ja alltså, det händer ju inte så mycket spännande i mitt liv.
Det är same old, same old. Jobba, äta, sova, försöka hinna med livet på helgerna. Bra dagar och dåliga dagar. Alltid dåligt samvete över något.
Just nu mest över att jag inte tränar nåt. Jag gör upp planer inför varje vecka, men det blir liksom inte av. Det kommer saker emellan eller så hittar jag på ursäkter för att slippa. För varmt, hinner inte, orkar inte duscha en gång till, ont i huvudet/knät/halsen osv osv i all oändlighet.
Istället gör jag ingenting av mina kvällar. Sitter framför datorn och småäter typ.
Måste komma igång igen.
Jag mår ju så bra av det.

Kanske skulle börja med veckoutmaningar igen? Gjorde det en gång för länge länge sen, och nu har jag sett liknande upplägg på olika bloggar.
Jag gillar ju projekt och att ha kortsiktiga mål.
Ska tänka vidare på den.

Nu ska jag gå och lägga mig. Drömma om en helg då jag bockar av alla mina dåliga samveten och får frid i sinnet igen.
Vi hörs.

Inga kommentarer: