torsdag 17 maj 2012

Jag kom ut till slut!

Efter en exceptionellt seg och orkeslös dag då jag mest varit uttråkad, grinig och helt ovillig till att göra nåt åt saken, så kom jag till slut ut på en liten runda efter middagen.
Det var skönt ute, träden blommade och doftade vår, jag kände mig pigg i kroppen och det kändes som om jag kunde springa hur långt som helst.
Om det inte hade varit för att thaimaten jag åt en och en halv timme tidigare åkte jojo i halsen och gav mig en redig halsbränna.
Suck. Alltid är det nåt.
Fick stanna och gå ett par gånger för att få ner illamåendet innan jag kunde fortsätta igen.
Men all träning är bra träning, och hur man än vrider och vänder på det fick jag mer motion än om jag hade legat kvar i soffan hela kvällen.

3 km blev det. Jag är ganska nöjd ändå.
Synd att det går så dåligt i hockeyn bara.

Inga kommentarer: