tisdag 15 maj 2012

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...

Jag hade laddat för hurtvecka, kände mig pepp och på g, bokade in pass på gymmet och packade träningskläder.
Så kom Måndag och jag glömde träningsväskan hemma. Ingen träning alltså, då jag tränar i samma stad som jag jobbar, ett par mil hemifrån. Jag varken hinner eller har lust att åka hem emellan jobbet och träningen. Istället åt jag kakor framför datorn.
Idag var vi tvungna att att åka och betala för ena bilen som vi har haft inne för service och en trasig dörr. Bilverkstan stänger 17 och ligger på vägen hem.
Ingen träning idag heller alltså. Istället åt jag choklad framför datorn.

Nu kan man kanske tycka att jag skulle kunna ge mig ut och springa här hemma så att jag åtminstone får lite motion, men jag blir så inihelvete trött när jag kommer innanför dörren.
Nä, det får bli på Torsdag istället då jag är ledig. Ska bli fint.

Inga kommentarer: