lördag 2 juni 2012

Inneväder.

Idag är det inneväder, och tur är väl det, för jag har inte ork eller lust att göra någonting annat än att vara inomhus och slöglo på film/dator/mobil.
Känner mig hängig och har ont i huvudet. Inte den vanliga huvudvärken utan mer som om jag hade ett bowlingklot inlindat i bomull nånstans i bakhuvudet.
Är således mycket glad för regn, rusk och 5 plusgrader.


Annat spännande i mitt liv:
  • Försöker förlika mig med tanken att jag förmodligen måste jobba Lördag innan jag går på semester. Är inte ett dugg pepp över det.
  • Min bil gick igenom ombesiktningen och har inte längre körförbud. En fröjd att köra automat för en sån usel startare i backe som mig.
  • Har beställt en helt ny fin bil som blir klar i Augusti. Dock med manuell växling då modellen med automat slutade göras DAGEN INNAN vi beställde. Lagen om alltings jävlighet osv.. Dock är det start-i-backe-hjälp på vår nya. Lägger allt mitt hopp och min tro på den.
  • Har ätit godis och/eller glass varje dag i veckan. Hej då beach 2012 typ. Men jag känner att motivationen finns nånstans inom mig. Den hittar förhoppningsvis fram snart igen.
Nu ska jag titta på Shaun of the dead. Troligen världens roligaste film.
Vi hörs!

Inga kommentarer: