onsdag 6 juni 2012

Hurra för Sverige!

Ja det är ju nationaldagen idag!
Inte för att jag firat så värst mycket, men vi har iallafall fått marängtårta med svenska jordgubbar hos mormor, och försökt lagat den svenska klassikern rårakor till middag. Dock höll dom inte ihop så bra så det blev råstekt potatis istället. Det var gott det med.

Annars har jag inte pysslat med så mycket idag. Är inte riktigt helt hundra pigg än och känner mig lite trött i allmänhet sådär. Och lite less. På typ allt. Jobbet, maten, mig själv. Så jävla tröttsamt.
Men det vänder väl snart igen.

Jag har iallafall bakat ett lite nyttigare bröd som blev riktigt gott faktiskt!


Imorgon ska jag jobba igen.Är inte särskilt pepp på det. Å andra sidan är jag inte särskilt pepp på nånting just nu, så då kan jag ju lika gärna göra nån nytta och få betalt.
Fan vad gnällig jag låter. Lika bra jag slutar nu.
Vi hörs.

Inga kommentarer: