tisdag 19 juni 2012

Peppar, peppar, ta i trä...

Nu ska vi inte ta ut något i förskott, men de senaste 2 dagarna har jag inte varit alls lika trött och orkeslös som förut.
Känns fint!
Dock är jag näst intill döende på morgnarna och jag är inte riktigt 100% på jobbet, men en klar förbättring ändå.
Idag gick jag tillochmed och shoppade efter jobbet. Gick in på Kappahl som ligger brevid mitt jobb, rev åt mig ett linne, en typ glesvirkad topp och ett par sladdriga shorts, betalade och gick ut. Tog 5 minuter kanske. Har provat hemma och allt passade och får nog stanna, även om jag är osäker på både shortsen och toppen..

Ja, det var ännu en spännande dag i mitt liv. Imorgon ska jag jobba, handla midsommarmat och en låda öl. Inte för att vi har några som helst planer inför midsommar, men i fall att liksom.

Vi hörs.

Inga kommentarer: