söndag 17 juni 2012

Läget? Jo det är lugnt fan..


Är fortfarande trött. Typ hela tiden. Orkar inte göra nånting och vill bara vila.
Jättekul_tjej*82
Men jag tänker att det ska vända snart. Det måste det göra. Det är mycket på jobbet och jag har nåt skit i kroppen som inte bryter ut.
Efter midsommar blir det lugnare igen. Då ska jag bli pigg och glad och hurtig igen.

Idag har jag jobbat några timmar. Var tvungna att flytta om lite och det är så jävla tungt. Min absolut sämsta jobb-grej. Var hemma efter 13 nån gång och var tvungen att ta en liten tupplur.
Förutom att tvätta en maskin och vattna mina stackars blommor har jag inte gjort ett skit.

Saker jag borde/vill göra:
  • Storstäda.
  • Skriva inköpslistor och matsedel.
  • Träna.
  • Ta en långpromenad.
  • Hälsa på mamma och pappa.
  • Vara en roligare och piggare flickvän.
Alltså det här dåliga samvetet äter upp mig inifrån...

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag iallafall göra punkt nr 2. Det borde inte vara helt omöjligt.
Vi hörs.
 

Inga kommentarer: