torsdag 1 december 2011

Äh.

Veckorna går så snabbt, det är bara jobba, laga mat, dega framför datorn och sova hela tiden.
Inte så mycket spännande att förtälja direkt.
Men ändå.
Idag har jag varit på ledningsgruppsmöte hela dagen. Ett fint uttryck för att äta prinsesstårta och prata skit typ. Fast vi grovplanerade 2012 iallafall.
Vi åt lunch på nåt thaihak med ganska så tråkig buffé, typ wok, vårrullar, ris, nåt slags friterad kyckling. Smakade ingenting. Så jag hittade nåt slags inlagd chili. Starkt så inihelvete. Fick övergå till att enbart äta bröd och ris efter det. Så kan det gå.

Sen när vi planerat klart gick jag med fina Malin i snålblåsten och regnet och hämtade Hugo på dagis. Lekte lite, drack te och pratade. Fint så.
Sen kom Jonne och hämtade. Åkte hem. Värmde mig framför brasan. Orkade inte laga mat och åt halväcklig fryspizza. Fick lite ångest över min usla husmoderlighet.
Peppar lite inför helgen. Är ledig från 17:15 imorgon till 14:00 på Tisdag.
Mycket nöjd.
Men mer om det senare. Nu tänkte jag gå och lägga mig.
Vi hörs.

Inga kommentarer: