onsdag 7 december 2011

1: Jag



















Sisådär en vecka efter beräknat datum, den 8:e Mars 1982 på internationella kvinnodagen föddes jag.
Jag döptes till Mimmi och fick inga mellannamn vilket har förbryllat folk sen dess.
Jag bor i världens finaste hus som förhoppningsvis nån gång blir klart, tillsammans med Jonne och katten Busan.
Jag jobbar heltid för staten, är ganska osocial och folkskygg. Gillar djur bättre än människor.
Lider av en grym 30-års kris och migrän.
Tycker det är lättare att skriva än att prata. Lider av svår prestationsångest och dåligt självförtroende i perioder.
Är negativ och skeptisk till det mesta, har uselt tålamod och uppfattas nog som ganska grinig.
Men jag är också förjävla rolig, snäll och omtänksam mot dom jag tycker om.
Hoppas jag iallafall.
Tycker förövrigt att presentera sig är helt sjukt svårt.

Inga kommentarer: